merkurkedisiii Arkadaşlar lazere gideceğim 7 ay oldu doğum yapalı dikiş üzerinde kıl var, üzerine lazer yaptıran var mı bi zararı olur mu sizce
ozgeefem merkurkedisiii ben oğlum 10 ayllıken başlamıştım herhangi bir sıkıntı yşamadım 6 ay oldu hatta 7.ye gidicem kese bile atabiliyorum tabi direk üzerine değil ama üstüne altına kenarına
MommyPass Muhtemelen bir sakıncası olmuyordur fakat jilet yapıp lazere öyle girildiği için ben cesaret edemedim o bölge hariç yaptırıyorum her yerime
merkurkedisiii MommyPass bende kararsız kaldım uzun süreden sonra yeniden devam edeceğim oraya yaptırmasam da hoş durmayacak orası hep erken çıkacak ne yapacağımı şaşırdım cesarette edemiyorum bende açıkçası
merkurkedisiii ozgeefem psikolojik sanırım ya dikişin üzerine yada kenarına falan denk gelince agrıyacakmış gibi hissediyorum 😟 teşekkür ederim
ozgeefem merkurkedisiii tabiki normal ama hafif hafif alıştırın kendinizi acımadığını görünce psikolojik olarak da rahatlarsınız