Bhrmcnr16 Merhabalar bebeğim 8 aylık böyle sanki sinirlenir de ellerini sıkıp dişlerini sıkıp kızıypr gibi titretiyor kendini normal midir bu internette okuduklarım şok oldum 😶 randevu aldım normal mi nöbet gibi dalma etme bişeyi yok sadece bu durum
Cucumenveannesi Bhrmcnr16 aaa benim oğlumda aynısını yapıyor aylardır şimdi 1 yasina girecek hafta ya hala sinirlenince yapıyor çok sinirli Bi bebek bnde arastirmistim ilk basta. Bizim ailede herkes sinirlidir bize çekmiş diye düşünüyorm annemde sinir hastası çünkü
Sumeyyebaglan Hahhhhhha her bebeğin bi dönem mutlaka yaşadığı bi durum😂 çok şirinler😂 normal bi durum
Bhrmcnr16 snowflake nöbetmiş anne yüreği şüphelendiğim doğru çıktı o zazaman götürmüştüm normal demişlerdi değilmiş
annesiaslanannesi Bhrmcnr16 çok geçmiş olsun ne nöbetiymiş açıklar mısınız ve nasıl anlaşıldı. Benim bebeğimde sık sık yapıyor :(
kubraselcuk Bhrmcnr16 benim bebeğimde aynısını yapıyordu bıraktı ama biz hadi sinirlen oğlum deyince yapardı ne nöbetiymiş şuan çok korktum
oykumMom Bhrmcnr16 bizimkide sinirlenince yapıyor gece yatağına alırken bi anda kucağıma alırsam korkup yapıyor normal
Bhrmcnr16 oykumMom bu değil ellerini yumruk gibi irkilme yapıyordu sanki içi ürperiyor gibi meğer doktorun normal dediği o hareket 2 aya kadar normalmiş
Bhrmcnr16 annesiaslanannesi çekip hemen doktora gösteriniz bizim benim anlattığım gibiydi saniyelik yapıyordu hoş gitmiştim doktora da normal demişti meğer alt zeminiymiş
Bhrmcnr16 annesiaslanannesi epilepsi bizim böyle sinirlenme değil de ellerini sıkıp irkilme hareketi mi yapıyordu