Esraaa55 Merhaba 2 aylık bebegıme aptamil mama kullanıyordum malesef sütüm yok aptamil hem fıyatı cok pahallı hemde bebeğime gaz yapıyor bebelac gold kullanan varmı memnunmusunuz bebelaca gecmeyi düşünüyorum da ?
tatlibiranneo Esraaa55 bebelac gold gerçekten çok iyi bir mama gaz yapmıyor ve güzel kilo aldırıyor ve balık yağlı kesinlikle tavsiye ederim
Xxcns Esraaa55 bnde ilk başta aptamil.baslmistim ama çok gaz yapmıştı kızımda sonra bebelac gold a geçtim gayet memnunum hiç gaz vs. Problemimiz olmadı
Ceren_301121 Esraaa55 ilk sma denemiştik gaz yaptı sonra bebelac golda geçtik şükür ne gaz sorunumuz ve kabızlık yapmadı çokta memnunum oğlum başka mama içmiyor