Deniz27 1prenses1anne Testimiz negatif çıktı ama. Doktor gözlemle demişti gözlemledik süt ürünleri tüketince yüzü egZama oluyordu. Onun dışında hiç bir belirti yok. Kakada mukus, gürültü kaka, ishal vs. bunlar yok bizde
1prenses1anne Deniz27 hımm. Doktorla konuş yada doktorunu degıştır durumunu açık açık anlat yazdığım mamayı sor Bn de korkmuştum bazı özel mamalar kötü kokuyor dıye duymuştum Bn aldığım mamadan memnundum kızım ıcıyordu