Brndmrbs Herkese merhaba, 18 günlük taze anneyim. Uykuya dalmakta sorun yaşıyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz lütfen. Artık çıldırmak üzereyim🥺
tazebiirannee Brndmrbs ben her gün mutlaka papatya çayı içiyodum hem gaz yapmasın hemde sütümden bebeğe geçsin diye o biraz uyku yapıyo dene istersen ☺️
iremnr Brndmrbs ilk doğurduğumda 3 günde toplam 1 saat uyudum 3 günün sonunda uykusuzlukta vurunca 14 saat durmadan ağladım durduramadım. Psikolokla iletişime geçtim hemen pasiflora iç hemen dedi o gece içtim 5 gün boyunca 1 tatlı kaşığıyla devam ettim o süte geçmezmiş o kadar yatmadan içiyorsun. 5 gün sonra artık dalmam kolaylaştı iyice bıraktım şuan 50 günlüğüz öyle bi sorun kalmadı
Berilsmom13 Brndmrbs bebeğim ık dese uyanırdım bende normalde ağırdır uykum ama anne olunca o derin uykulara elveda diyoruz mecbur
Calikusuuu Şuan psikolojik olarak dalamiyorsun ama bir süre sonra geçiyor rezene papatya içebilirsin bide kendini şartlandırma uyuyamıyorum diye