Bnmkide 4 ay oldu geçn gün kontrolü vardı 500 gr. Almış 3.ay 700 almıştı. Önceki aylar güzel alıyordu ama artık fazla almazlarmış normlmiş bnkide en fazla 3 dk emiyor sütümde az idare ediyoruz galagtago aldım onu deniyorım ama pek fayda olmadı gibi :( mama versm bile biberonu ağzına sürmüyor zaten mama verde demediler bakalım ne olcak