Kızlar bebeğim 40 günlük hava gündüzleri 32 dereceye kadar çıkıyor sadece geceleri biraz serin oluyor 👀 yani ben bile kısa kollu olduğum halde sıcaklıyorum bebeğimede kısa kol şort giydirmek istiyorum ama üşütür sancısı olur diye korkuyorum nasıl giydirmeliyim siz nasıl giydiriyorsunuz?