Kızlar merhaba oğlum 19 aylık iki ayağını da içe basıyor solu daha fazla. Doktor ultrason istedi içe basma sorunu için özel ayakkabı önerdi kalıp verdik yapılıyor. Bi de ultrasonda sol topukta kist çıkmış 1 ay sonra yeniden getirin ilerleme var mı bakayım dedi. Topukta kist ilk defa duydum korkmalı mıyım başına gelen var mı ?