Sekerkizzz Arkadaşlar 45 günlük bebegim gebelikte de korktum boyatmadim ama baya akti yıprandı kötü durumda saclarim boyatsam ne kadar sure emzirmemem gerekir mamada aliyor bebegim zaten zarari olurmu
Kbracnar Sekerkizzz kuaför kendisi söylemişti oryal çok sakıncalı ağır kimyasal para için yapamam dedi açıcı kullanmadan boyama yapacaksanız organik boya ile olabilir belki ,
Daenerys Sekerkizzz yok ben bitkisel boyayla boyattırdım kuaföre. Açıcı işlem yapılmadıktan sonra sorun olmuyor.
Sekerkizzz Kbracnar bnm gittiğim kuaför gebeliktede bi sakinca görmedi doğuma yakin gel dedi bn cesaret edemedim
Kbracnar Sekerkizzz doktorum hamilelikte 8.ayda bitkisel boya ile boyatabilecegimi söylemişti emzirme dönemindeyim bende çok araştırdım açıcı için ama yaptırmamaya karar verdim kuaför öyle dedikten sonra oğlum için sabredeceğim ☺