sema_aa Hanımlar 4 aylık bebeğim saçlı doğdu şimdilerde saçlarının arka kısmı dökülüyor özellikle yatarken çarşafında 7-8 tane dökülmüş oluyor artık açılmaya başladı bu normal mi
graceshelby sema_aa Normal canım bebek saçları dokulucek yerine yenileri cikicak .mesela Biz o ayda sıfıra vurmuştuk saçlarını dökülüyor nasılsa hem daha gür olsun diye
Saudade sema_aa benimde kızım 4 aylık aşırı saçlı doğdu arkalar çok dökülüyor ama kestirmem her şekilde güzel 😍
Brvnylmz1453 sema_aa benim bebeğimde 5aylık saçı sürekli dökülüyor bugün aile hekimize sordm normal ama aşırı dökülme oluyorsa çoçuk uzmanına gösterin dedi bende çoçuk doktoruna götürecem kızımı