Gulra 10 günlüj bebeğim kabız oldu. Yapmak için ıkınıyor kıpkırmızı olup ağlıyor ama yapamıyor. Meme ve mama veriyoeum dün akşam pedia d vitamini verdik ilk defa 3 kez o yapmış olabilir mi? Ne yapabilirim?
Bebegimm1 Gulra yapabilir de baska markaya gecin bende onu kullandim kabizlik yaşamamistik yada mama da kabiz yapabilir
Bayancin Gulra benimde 20 günlükken 6 gün boyunca hiç yapmadı doktor aptamil conformil ver dedi bende emzirip mama veriyorum neyse 6. Gün yaptı. Şuan 1 aylık olduk 2 gündür yine yapmıyor deliricem
Gulra Bebegimm1 mama hip combiotic kullanıyoruz 10 gündür hergün dolduruyordu bezini ilk defa bugün hiç yapmadı:( ne yapabilirim ki
Bebegimm1 Gulra o vitamini vermeyin eger ondansa ocean marka kullanin oda guzeldir.ama bekleyin her gun kakasini yapmayabilirler bu normal.doktorunuza danisark mamasina zeytinyag koyabilirsiniz 1 cay kasigi
Gulra Bayancin aptamili kulkanmaya devam mı ediyorsunuz.? Tuvaletini yapması için ekstra birşey yaptınız mı? Benim bebeğim ıkınıyor ve kıpkırmızı olup ağlıyor cok üzülüyorum daha çok küçük
Bayancin Gulra mamasına zeytinyağıda koydum bide gaz damlası aldım sab simlex günde 3 kere 15er damla kullanıyorum doktora sorarak aldım
Bayancin Gulra comformil olan bağırsak sorunları içinmiş ben bebelac gold kullanıyodum aptamil comformil kullan dedi işte bidaha hep aptamil comformil kullandım migrosta falan var istersen al bi dene