yagmursen ben YouTube ta dr. Osman Gönülalın vidiolarına çok bakıyodum, orda kendisi oyle demişti. Zaten çoçuk kendini belli eder diyordu, gerçektende kızım kendi 4 aylık olduktan sonra direk kendini kucağıma oturmak icin salıyodu. 6 aylıkken artk yavaş,yavaş kendileri oturmaları gerektiğini biliyorum ben, ek gıdaya falan geçildiği donemde. Ama tabi herkes farklı şeyler duyuyor, uyguluyor