Aysedemirrrrr RuzgarMommys ondan kullanıyorum şuan ama fiyatları uçtu gitti 100 gramı 150den fazla şuan sudocrem daha uzun süre gidiyor ve iyi diye duydum ama mustela da iyi diyorlar
RuzgarMommys Aysedemirrrrr mustela iyi evet kullandim ben baya bi zaman onun fiyati en son ne bilmiyorum ama. 50 gr e bebekte 50 tlydi bebanthol
Mbebeh Aysedemirrrrr Eğer pişik olduysa sudocrem canım. Diğer türlü her alt açmada kullanacaksan mustela. Çünkü sudocremin içeriği tamamen temiz değil
1merve1ipek Saf zeytinyağı kullanıyorum kızım için o kadar memnunum ki hiç pişik olmadık maşallah 🧿🤗 denemenizi öneririm
gamzely Bunları ve daha birçok farklı markayı kullandım ama saf zeytinyağında geçtikten sonra bir daha ne pişiği miz oldu ne de bu kremleri aldım.. Poposunu temizleyip kurulduktan sonra sür zeytinyağını o kadar markalara boşuna para vermemiş olursunuz.
Aysedemirrrrr gamzely kullanıyorum gün içinde gece uzun süre kalıyor ya poposuna bezi sabah kalktığında kızarık oluyo
graceshelby Aysedemirrrrr Bize sudocrem pek yaramadı hiç bir faydası olmadı daha doğrusu. Ama bence en iyisi Bepanthol 🙃
Woody Aysedemirrrrr mustela pisik onleyicidir Sudocrem tedavi edici. Normalde mustela kullanip kizariklik durumunda sudo kullanmanız lazim
gamzely Aysedemirrrrr ben genelde akşam 8 gibi bezini bağlıyorum kaka yapmamışsa sabaha kadar kalıyor ve 5 aydır yaklaşık böyle pişik daha da olmadı şükür..