Bence kesinlikle uyutturma bebeğini öyle şey mi olur ya çok Saçma bizde 3ay3günlükken yaptırdık ameliyathanede 5 kişi vardı bebeğimle ilgilendiler lokal yaptı doktorumuz ve sağlık ocağı olsun çocuk doktoru olsun çok iyi sünnet edilmiş diyo arkadasında dediği gibi kendine güvenmiyo bence doktorunuz bi kere daha araştırın