Bizimde süt ürünleri yumurta alerjimiz var ben genelde bakliyat tüketiyorum tavuk balık haftada bir kez tüketiyorum sabahları çorba içiyorum öğlen biber kızartması kabak kızartması yada çorba yiyorum tekrardan tatlı yiyebildiğim bişey yok sadece un helvası yada irmik helvası pekmez reçel abartmak kaydıyla demişti doktorum Gözleme yapıyorum güvendiğim yufkacıdan alıp domates salatalık zeytin leblebi atıştırmalık olabilir kendim yoğurtsuz tarhana yaptım o var birde Ankara nuhun makarna salça soslu yapıyorum sade maden suyuyla kabartma tozu doktor otker kabartma tozu şeker sıvı yağ unla kek yapıyorum içine kuru üzüm birde aşure yaptım tatlı canım çekince tatlı bulmak zor birde su ile nişasta biraz pekmez biraz şeker pelte yapıyorum yulaf hiç denemedim bana çekici gelmedi