Merihh yok canım Bu tamamen senin durumla nasıl başa çıktığına bağlı. Şöyle yani; dördüncü ay artık bebeğinin sebep sonuç ilişkisini kurduğu bir ay. Bu dönemde her zaman en fazla 3saniye ağlamasına izin ver ya da hiç ağlatma her ihtiyacında hemen basının ucunda ol(bu ay evi b.k götürme ayı,hiç bir işle ugrasma) iyi gözlemle 4,5,6aylarda sana çok şey anlatacak,bebeğinin süper kahramani ol sana çok guvenirse her şeyi düzene daha iyi olmuş şekilde giriyor. İstemediği kucaktan hemen al( 4. Ay yabancılık cekme ayı,6 ayda tam tersi olacak) aciktiysa hemen doyur,kaka zorluyorsa hemen kucağına al oturur pozisyonda tut yapsın,ağlamak istiyorsa okşa omzunda ağlasın konuş ve bunu omzunda yapabileceğini şöyle(zamanla omuza gelince güvende olduğu için aglamamayi öğreniyor) sana iyice guvenince dördüncü ay yaptıklarının tam tersini ve daha eskiye göre daha iyisini yapıyor uykusu da uzuyor