mihrosum benim kızım 28aylık şuan ek gıdaya başlayınca başladı 28aya kadar kaç doktor gezdik kaç kere poposu çatladı dulcasoft,nbl probiyotik bi ara çok iyi gelmişti belli süre hiç bişey etki etmiyo.son zamanlarda ilaca rağmen 4gunde bir yapıyodu artık benimde psikolojim bozulmuştu çocuğu o halde görünce inan burda duyduğum herseyi denedim bugün 1hafta oldu bezi bırakalı 1haftadır kabızlıktan eser kalmadı ve hiç ilaç kullanmıyoruz