Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık düzeltilmiş 6 buçuk aylık.. normalde iyiydi uykuları yatırınca 1-2 saat yatardı ama birden bire o kadar değişti ki birkaç gündür resmen pertim çıktı.. uykusu var esniyor ama uyumuyor salla salla bi hal oldum bugün sadece yarım saat uyudu ve kaç saat salladım tekrar uyumadı şuan sallıyorum ama uyumuyor. Geceleri de eskiden süt içip yatardı gözünü açmadan şimdi uyanıyor ağlıyor gece artık sallıyorum yine oturup gecenin 3-4ünde çok yoruldum artık ya… bugün çok iştahsız hiç bişey yemedi nerdeyse. Sabah doktora götürdüm birşeyi yok gayet diye dedi dişleri kabarmış ama daha zamanı var dedi. Atak haftası yeni bitti o da değil… niye böyle oldu anlamadım yardım edin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻