Kizim sadece anne sutuyle besleniyor ve kilo alimi cok iyi.3,5 ay kontrolumde dr yavas yavas mevsim meyvelerinin suyunu,yogurt ve sulandirilmis patates puresi tattirmami,bunun yutkunma ve cignemesine iyi gelecegini ilerde sorun yasamayacagimizi soylemisti.Muhallebi ya da kasik mamasi demedi.Ben de simdi arada kasigin ucuyla yogurt veriyorum,seftali armut erik falan yalamasina suyunu cekmesine izin veriyorum.Doymasi icin degil bu donem tat almasi ve yemeye hazirlanmasi icin aslinda