Karananannes 19 günlük bebeğim var gaz sancısı feci bu gaz damlasını önerdiler kullanıp memnun kalan oldu mu
VERA19 Karananannes Kızım çok gazlı ve kolik bebekti,bahsettiğiniz gaz damlası hiçbir işe yaramamıştı🫥
Tospikler Karananannes bizde 1 ay 23 günlügüz az önce zinco damla aldım Doğduktan 1 hafta sonra biogaia başladık faydasını görmedim 15mayistan beri metrik kullanıyoruz ama fayda etmedi Inşallah zinco ise yarar Dün akşam röntgen cekildi ful gaz 😒😒😒😒
ysmn122333 Oğlumda bebekken aynı seninki gibiydi fena gazlıydı bunu kullandık ama faydasını görmedik canm çocuk ağlamaktam kıpkırmızı oluyordu biogai aldım canm rahatlattı
Blueandpurple72 Karananannes günde bir kere ama 4 defaya kadar kullanıyor üzerinde yazıyor zaten ihtiyaca göre artıyor kullanım
ysmn122333 Birde bir bardak ılık suyun içine bir tatlı kaşığı kimyon at ve iç hepsini yemeklerine de kimyon kullan canım kimyon da bir nebze hafifletiyor