Nurnur1111 Kızlar 2 gün önce cilt bakımına gittim bugün cildimde böyle birşey oluştu ne olduğunu anlayamadım bilen varmı https://resimyukle.io/r/Vab63ZLlMJ
Aysee_01 Nurnur1111 canım cilt bakımı sonrası bendede böyle oldu daha kötü oldu işlem sonrası kan toplandığı için oluyor vazelin varsa sür sürekli canım benim geçer iki güne
AntiSosyallKelebek Nurnur1111 Çok normal kabuk olup atacak geçecek Yani sakın hiç birşey uygulamayın varsa çok ince hametan sürün muhtemelen siyah noktanız çoktu işlem uygulayan uzman biraz zorlamış
Balkizlarim Nurnur1111 evet gözüküyor alerjik reaksiyon mu göstermiş bir şey yoksa tahriş mi olmuş tam emin olamadım geçmiş olsun üstte kalsın ✨🌹
AntiSosyallKelebek Nurnur1111 İyi gelir ama şuan gözenekler açıktır o sebepten çok birşey sürmeyin sadece dışarı çıkarken güzel bir güneş koruyucu kullanın
Nurnur1111 AntiSosyallKelebek anladım günllük yüz bakım rutinlerimi yapamya devam ettim ben o yüzden olmuş olabilirmi birde gua sha taşı kullanmıştım sanırım ondan oldu çünkü daha yeni çıktı
AntiSosyallKelebek Nurnur1111 İlk 2 gün hiç birşey yapmaman gerekiyordu söylemediler mi ? Muhtemelen ek işlem uygulayınca tahriş oldu ama geçer korkma
AntiSosyallKelebek Nurnur1111 Hayır sürmeyin:) 1 haftaya kabuk olup düşecek çok müdehale edersen leke yaparsın