DevrimciAnne Kızlar bebem 3 aylık olacak haziran 21 de ben şimdi alışveriş yapacağım yazlık kısa kollu kısa tulum gibi şeyler 3/6 ay diye mi tercih etmeliyim
Elika00 DevrimciAnne bebeğin şuan kaç aylık giyiyor ? Benim bebeğimde 4 aylık olucak ben 9 ay alıyorum tişört ve zıbınları büyük olsun bol olur yazın rahat olur kışın da giydiririm kıyafetlerin altından diye düşünüyorum 😂
DevrimciAnne Elika00 3 aylık giyiyor zıbınlar büyük olabilir de dış giyim daha önemli 3/6 sanırım uygun olacak 😅
Abdurrahman Boy ve kilosuna göre bak bence canım benim oğlum 2 ay 26 günlük 3 ayımıza az kaldı 6.9 giyiyor bazıları 3.6 ay kıyafetlerinde kalıplarına görede değişiyor e bebeğin kalıpları küçük olduğu için 6.9 alıyorum başka yerde alsam 3.6 bu arada bebişin boyu kilosu kaç canım DevrimciAnne
atlasinannesi2 Kuzum kilo ve boyuna göre alabilirsin. Benim oğlumda 2 ay 10 günlük yazlık kıyafetlere geçiş yaptık ama 6-9 giyiyor şuan 3-6 yeni doğduğunda giydiriyordum
DevrimciAnne Abdurrahman amin cümlemizin bebeklerini rabbim korusun tamamdır canım çok teşekkür ederim
Umay55 6 9 al bence benm oğlumda 2 ay 15 günlk öyle alıyorum büyük gelmez merak etme çok çabuk büyüdükleri dönemdeler.
DevrimciAnne Umay55 firmayla konuştum kolaylık sağlayacaklar değişim için karma alacağım ☺️ Teşekkür ederim