Kızım doğduktan sonra taburcu olup eve geldikten kısa bir süre sonra fark ettik. Kızımın diz kapağında ve koltuk altında doğum lekesi var. Koltuk altında olan açık kahve küçük yuvarlak ama diz kapağında olan şekilsiz bi kum saati şeklinde yine açık kahve. Doğumdan sonra hastanede bize doğum lekesi var ve kayda geçti gibi şeyler söylenmedi benim bildiğim böyle şeyler kayda geçmez mi? Yanlıi mıyım? Bilgisi olan var mı bu konuda?