Yaseminnecer Kızlar 2.5 aylık bebeğim var nasıl giydircem sıcakta üşür diye fazla kat giydirdim galiba isilik oldu🤦🏼♀️ Siz neler giydiriyosunuz bizim evde termometre aldık sıcaklık 23-24 oluyor nasıl giydirmeliyim öneriniz varmı
Guneskiz48 Yaseminnecer iki bebegimde dogduklarinda sadece zibinla durdular ve evde 24 saat klima çalıştı o sıcaklıkta sadece zibinla durabilir çocuk niye kat kat giydiriyosunuz ki
aysenurbahadir Yaseminnecer geçen yaz oğlum da 2 buçuk 3 aylık falan olduğu zamanlara denk gelmişti. Sadece zıbınla duruyordu evde. Şimdi 1 yaşında yine başladık zıbınla evde durmaya. Dışarı çıkarken de kısa kol altına da şort giydiriyorum.
Divayorgun Yaseminnecer kısa kollu zıbın çorap bide alt giydirin yeterli. Yazık isilik çok kötü batar kaşınır
Meraklimama Yaseminnecer 2 aylık benimde kızım atlet tarzı zıbın istine de uzun kollu ince bir üst giydiriyoruz altinada tek kat ☺️
ObirAnnnee Yaseminnecer O sıcaklıkta kısa kol zıbın çorap yeterli olur, fazla giydirip yakmayın çocuğu isilik cidden çok kötü, benimde boynumda çıktı batıyor kaşınıyor yazık yavruya beb zor dayanıyorum😔
ikiprensannesii2 Yaseminnecer benimde 2 aylık tişört altına pijama uyuduğunda sadece muslinle kundak yapıyorum oda incecik örtü