Fatma123456 Soru başlıkta belirttiğim gibi zaten bebeğim 3-4 gündür gündüzleri uyumuyor uyusada çok az sizce neden olabilir?
Fatma123456 Lisabh teşekkür ederim sanırım bide dişimiz çıkıyor bitirdi beni ya çok fazla eziyeti yok ama gelişimi yavaslicak diye çok strese giriyorum galiba