Kızlar bebem bugün yatakdan düşmüş iki dakka içim geçmiş nasıl dönmüş gitmişş hiç anlaöadım ağlama sesiyle uyandım beşik var yatağın yanında aralarında yastıklar var önce o yastıkların oraya düşmüş sonra yere bişey olurmu 7.30 oldu uyutmadım o sate kadar kusma fanlan kanama yok doktora gitmelimiyim bu hafta sorf doktordaydık yeter valla gide gele nezle oldu birde