Doğum yapalım 1 yıl oldu arkadaşlar ve ben 1 yıldır bel ağrısı çekiyorum kürek kemiğimin o taraflar omuzlarıma vuruyor boynuma vuruyor hastaneye gidiyorum film çektiriyorum bir şey çıkmıyor ama ağrı devam ediyor bu arada doğumum sezeryan doğum oldu hacamat yaptırmayı düşünüyorum fikirlerinizi almak istiyorum iyi gelir mi acaba ?