Asellina41 Ee anneler malum havalar ısındı ama ben halen nasıl giydireceğimi bilemiyorum şuan uzun kolu giydiriyorum sizler nasıl giydiriyorsunuz ❤️
AyazisMom Asellina41 uzun kollumuuuu İzmirden yazıyorum 37 derece hava tek yarım kol çıtçıt badi böyle bile terliyorr il neresi sizin
thecamellia Asellina41 kısa kollu giydiriyorum ama yaşadım yer rüzgarlı üstüne kapşonlu giydiriyoeum çok sıcak olursa çıkarıyoeum hava eserse giysiriyorum altınada şort yada tayt
tubiiik_ Asellina41 dun tsort giydirdim kizim bildigin sıcaktan pişmiş bende musait biyerde soydum sadece askılı zıbın giydirim yoluma öyle devam ettim bebek arabasında yatmaktan sırtı su icindeydi
AyazisMom Asellina41 aslında sıcaktır oralarda ya terliyorsa kısa kollu giydirin üşümekden değil terlemekden daha hızlı hasta oluyorlar doktorum öyle demişti bana
Asellina41 Havalara pek güven olmuyor ki bir sıcak bir soğuk sıcak olmasına rağmen çık eser yani çok kararsızım
Asellina41 barlassmoom şuan bende uzun teller zıbınla gidiyorum oda bizim ev biraz güneş almadığı için
Beyza_momss Asellina41 Ankara da yaşıyorum annemlerdeyiz şu an evleri biraz serin ince uzun kollu giydiriyorum gündüz ve yatarken dışarı çıkarken t-shirt giydiriyorum. Kendi evimiz de de t-shirt giydiriyorum akşam yatarken uzun kollu giydiriyorum yine
aysenurbahadir Asellina41 İstanbul da bugün hava 30 derece. Evde zıbınla duruyor. Dışarı çıkarken de zıbın üstüne kısa kol ve şort giydiriyorum.
Semy Asellina41 istanbuldayım ve evimiz yazları aşırı sıcak oluyor. Şuan 6,5 aylık bezinin üzerine bi çıtçıtlı badi giydiriyorum yada tek tulum.