Merhabalar 15 aylık kızım 4. Gündür ishal ama normalde 2-3 kez yaptığı kakasını ishal kıvamlı yaptığı için dişten olduğunu düşünüyordum bu sabah 6da sancıyla uyandı su gibi ishal artı kusmayla hastaneye gittik iğne vurdular 3-4 saattir kaka yapmadı kusmadı nasıl ilerleyecek süreç bilen var mı