İştahı nasıl bence önemli olan o. Oğlum in üç aylık oldu sayılır 10.5 kilo 78 cm. Ama yemiyor iştahsız zorumla yiyor ve günde dört beş kez kaka yapiyo her gören küçük bebek diyo gelişimi normal mi diyo çok üzülüyorum yese zayıf olsa takmicam ama yemesi çok sıkıntı. Eczaneden vitamin aldım inşallah iştaha iyi felir