Zeynebinannesiii Enterogermina kids 17 aylık kızıma bir flokon mu yoksa yarım mı kullanmalıyım kullanan oldu mu ?
NurSema01 Zeynebinannesiii oğlum 16 aylık günde 1 tanenin hepsini içiriyorum ağzına direk döküyorum su gibi olduğundan içiyor
Feyzamm Hayatiseyretmeyegelmisim antibiyotik kullanımından sonra doktorlar probiyotik kullanmayı öneriyor zaten
Feyzamm Zeynebinannesiii rica ederim canım sen nasıl kullanıyorsun ben genelde suyuna veya yemeklerine döküyorum
NurSema01 Peyker19 eczacımız ishalden ve ishalden sonra 2 3 gün daha kadar verin demişti öyle veriyorum kabız olunca da veriyorum ben