Sumeyye068 Kızlar kullandığınız çok pahalı olmayan kullanışlı mama sandalyesi önerisi olan var mı? 1 aya ek gıdaya geçeceğiz .
busrakigili0 Sumeyye068 ikea antilop mama sandalyesini öneririm. Hem hafif, hem sağlam, hem portatif söküp heryere rahatça taşıyabilirsiniz. Sade ve az yer kaplıyor. Bizde yeni geçtik ek gıdaya çok memnunum.
Bebegimm1 Sumeyye068 ben zmaninda A101 den almistim 50 tl ye hic pahalli bir seye gerek yokmus 18 aylik olucak hala kullaniyorz gayet saglam icine sigiyor
Simge723 Pilsan kullanıyorum ben uygun fiyatlı temizlik açısından da çok kolay masa bölümü de geniş olduğu için tabak vs rahat sığıyor tavsiye ederim
yagmursen Simge723 Sumeyye068 bana da bu tipleri önerdiler cocuklu arkadaslarım daha pahalı olup koltuklu yatan yumusak acılır kapanır olanlardan alacaktım ama bir süre sonra temizliği taşıması vs dert oluyormuş, bu tiplere bakın :))
1balkizannesi Sumeyye068 benimki bundan çok memnunum tabii ki 2020 yılında almıştım O zamanlar ucuzdu ₺120′ye almıştım aktivite masası olarak da kullansın diyerek böyle bir şey yaptım tavsiye ederim.
betulunmevasi Sumeyye068 ben bundan kullanıyorum çok iyi temizliği falan kolay oluyor ve ayrılması da iyi ilerisi için senelerce kullanılabiliyor parasının hakkını verir yani