Aysebrkr Başka derdiniz var mı acaba ben bu çocuğu nasıl oyalıcam acaba mutfağa mı sokayım temizlik mi yaptırayım 1 aylık çocuğa 👊🏼
Sontvbukucu Aysebrkr sallama dışında hepsini yapin sallamayın geri dönüşü zor oluyor diye söylüyorum he yok ben sallarım sorun yok diyorsanız sallayın. Ama emzik verin niye vermeyesiniz. Ayrica kucağa alıştırma nedir ya bebek dünyaya gelmiş annesi en güvenli liman dogal olarak onun kucağında olmak ister alin tabii ki sarin sarmalayin 😁🙂 bu arada minik ritmik sallama tabii ki yapabilirsiniz beraber yaylanabilirsiniz
Kereminannesiii Aysebrkr salladım,emzik verdim, kucağıma aldım. Yapma denilen ne varsa yaptım😅 şimdi neredeyse üç yaşına girecek yatağında kendi yatıyor. Kucağıma almak istesem de gelmiyor. Sallanmak istemiyor. Hepsi geçip gidiyor ☺️
deniz_063 Aysebrkr yaa cok kucuk bende ozaman sallıyodum ama alışmadı yani direk bıraktım başıma bela olcak biliyodum. hiç durmuyomuki? emzik bende 40çıktıktan sonra verdim
nazlimom_ Aysebrkr 1 aylkken benımde öyleydi emziğe alıştırdım şimdi 2 aylık olcak ıslak mendil sesiyle fln oyalanıyor 😂 inşallah önür aya oyuncaklarla oyalanır sizinde öyle olur❤️
Aysebrkr Sontvbukucu e bazen uyumuyor memede uyutmayın da diyorlar 🤦🏻♀️ E nasıl uyuyacak kendi kendine mi 😅
Sontvbukucu Aysebrkr ya 1 aylik bebekten ne bekliyorlar acaba ben 5 ay bitene kadar memede uyuttum sonra uyku egitimi verdim 2 aydır kendi yatağında uyuyor 8 bucuk aylik. Allah aşkına git sen doğur kucağa alıştırma diyorum ben öyle diyenlere. Tamam bebek kucakta yaşasın demiyoruz zaten hatta gelişimi için halıda yuvarlanmasi serbest bırakılması lazim ama 1 aylik bebe daha doğduğunu bilmiyor kendini anne karninda zannediyor😁🙂
deniz_063 Aysebrkr ben mutfaktayken pusete koyardım işimi hallederdim seslerede alışıktı evide süpürürdüm peşimde gezdirirdim puseti😂 evimiz kalabalıktı önceden ama kimse ilgilenme zahmetinde bulunmadı kendi işimi kendim gördüm💪🏻 ev işine çok şaapma bebişine daha çok vakit ayır 12den sonra yarınının yemeğini yapar koyarım dolaba gün içinde rahat ediyim diye emzirir uyuturdum bende uyurdum😊
acimavi Aysebrkr kucağa alıştır. Dünyaya yeni gelmiş yavrunun en çok sizin ilginize ve kucağınıza ihtiyacı var. Diğer konular için bir şey diyemem
Nazlican Aysebrkr 5 bucuk aylıgız hiç sallamadım çünkü ona karşıydım he sallayan bebek sallatır ama mecbur kalınca denemedim değil işe yaramasa da ama emzik iyiki tuttu 😄😄 Kucak meselesi de yani bebek bu yakın olmaya ihtiyacı var anneler babalar için yorucu olsa da psikolojileri için gerekli Sürekli yat yat onlar a da günah
Zey123 Aysebrkr şu anda kucağımda yazıyorum gündüzleri kucağımda uyuyor o uyanıkken daha çok iş yapıyorum ve mama ile besliyorsanız zaten kucağınızdan indirmeyin o mutlu ben mutlu önemli olan bu😄
asiltonunmommysi Aysebrkr kucakta koynunuzda uyutmak en iyisi. Gazdan durmuyordu 2 ay kucağımızda zıplayarak uyuttuk. Sonrasında sakince dolaşırken uyurdu sonra koltukta oturup koynumda uyuttum öyle alıştı. Sonra sallamadan dirke kucakta yatakta yatarak kucakta derken şu an yanına yatıyorum kendi dalıyor popoya pışpışla. Pışpış olmasada dalıyor. 1 aylık bebeğin varsa keyfini çıkart sen milleti dinleme
Berra0804 asiltonunmommysi benim bebeğimde 1 buçuk aylık koynumda uyutuyiruj besige koyunca uyanıyor yeterli uyusun uykusunu alsin iş yapmasam da olur tayinciyiz Allah’tan kimse yok burda laf edevek eşimde sağolsun ev işleri hep onda . Bende bebeğimi sarıp sarmaliyorum koynumda tabi zorlandigim zamanlar oluyor eşim isteyken kahvaita lavova vs ama zaten suda kaç ay boyle olucakki illaki düzene girecek
Aysebrkr deniz_063 ya bebeğim sakin bi bebek her işimi görüyorum en başından beri sadece uyanıkken oyalamam gerekiyor ya emzik ya meme ya sallama ya kucağa alma hepsini yapıyorum valla insanlar da alıştırma diyorlar ona kızıyorum 😅
deniz_063 Aysebrkr amaan herkes konuşur işte dlin kemiği yok banada çok konuştular hehe dedm geçtim senden dahamı iyi bilcekler sanki sallaa😜
NehirByrm Aysebrkr sallamayi bilmiyorum çunku hep memede uyuyor sallamaya firsatimiz hic olmadi emzik veriyordum 8 aylikken kendi kendine birakti keske birakmasaydi kucagimada aldim zaten kolikti yurutecede bindirdim valla herkes herseyi cok biliyo kimsenin yardim ettigi yok ama 😂
tubiiik_ Aysebrkr salladım emzik verdim kucagima aldim ayakta sallanmayı sevmedı emzik verdim emzigide 7/24 agizda degil ya uyurken yada cani istediginde tuttu kucagima aldim cunku gaz nasil cıkıcak kucagımada alısmadi sadece bu aralar kucak istiyo oda herseyi kesfetmek icin yani bebek kucaga alisicak diye bebegimide kendimden uzak tutamam kolik anneler ne yapsin ozman onlarin isi daha zor
asiltonunmommysi Berra0804 3 aya kadar falan benimki koyunca uyandı 15 20 dk sonra hep. Büyüdükçe uzadı 40 dk falan çıktı arada bi 1. 1.5 saat uyuyor. Çok yorulduysa 2 saat uyuduğu oldu. Benimki şu an durmuyor yani kucakta mesela uyurken de istemiyor illa yüzüstü yatağa yan yatmak istiyor. Her ay huy değiştiriyorlar o yüzden anın tadını çıkartmak önemli
Bebikimm Aysebrkr ayy bizde tam tersiydi sezaryen oldum oğlum her ağladığında kayınvalidem kucağına alıp geziniyordu yada ayağında sallamak istiyordu hep. bende kucağa alıştırma sallamaya alıştırma diyordum hep 😂 alışacaksa benim kucağıma alışsın sürekli ver gezdiriyim demesine deli oluyordum. Gerçekten de sallamaya alıştırmadım çok büyük rahatlık emip uyuyor ama kucağıma alıştırdım kendi kucağıma benim oğlum benim kucağıma alışacak anlıyor musun gaynana!!!😂😂