Benisahtesevme2 Anneler oğlum 21 aylık acaba artık başlasak mı zaten yavaştan tuvalet egıtımı ıcın sınyaller alıyorum araştırma ıcındeyım bunun ıcınde 😊
TalentedMom Benisahtesevme2 başlayabilisn ben daha da erken kullandım ama kısa srüeşi hoşuma gitmedi benim altını komple çıkarmak zorunda kalıyorsun bana göre cırtlı bez daha kullanışlı ben sevemedim
Acemianne26 Benisahtesevme2 bilmediğim için soruyorum, külot bez ile bez bırakmanın bir alakası var mıymis
Benisahtesevme2 Acemianne26 yok hayır varsa da bende bılmıyorum sadece büyüdüğü ıcın acaba daha mı kullanışlı olur dıye düşündüm🤨
Acemianne26 Benisahtesevme2 benim bebeğim çok küçük o yüzden şimdi çok kullanışsız olduğunu düşünüyorum ama o yaşları bilmiyorum 🙂
Zlm Benisahtesevme2 ayakta cocuk için çok rahat kaciyodu yattığı yerden ayakta bile giydirebiliyosun onu o yüzden rahat oluyo 😄
TheBossMom Benisahtesevme2 benimki 10 aylık asla durmuyor bez bağlatırken o yüzden kılot bez baya işimi görüyor öbür türlü cırtlı olanlar durmadığı için hep yanlış yapıyorum kayıyor
ftsdmrhn Ben 1 yaşından beri kullanıyorum çok memnunum. Cirtli bezi dogru mu bağladın kaydi mi gibo dertleri yok. Ayağından geçir gitsin ki bence çocuk içinde daha konforlu geliyor
Mariposa Benisahtesevme2 1 yaşından önce başlamıştım ben kızım çok hareketli aktif bir bebekti kulot bez rahat oluyordu bizim icin.