Merhaba anneler, 26 aylık bi kızım var şimdi 18+3 haftalık hamileyim ,İlk doğumum çok zor geçmedi tam açıklıkla hastaneye giriş yaptım ve 15 dk sonra kızım kucağımdaydı,ama kesi atılmıştı , şimdi size sorum şu ki bu doğumumda da yırtık oluşa bilir mi ? Herkes 2ci doğum daha rahat oluyor diyor ama yinede korkuyorum sizde nasıl oldu denildiği gibi rahat mı yoksa yine kesi ,yırtık oldu mu?