Mrb hanımlar bebeğim 13 buçuk aylık bir kaç gündür dili beyazlaştı bu aralar yemek yemeği de reddediyo kahvaltı öğlen yemeği ara öğünler akşam yemeği giç birini yemiyor ağzını sıkıyor ve baya da huysuz masadan başka bişey de içmiyo. Acaba bu yaşta ki bebekte pamukçuk olabilir mi bu yüzden beslenmeyi reddediyor olabilir mi bu konuda bilgisi ve tecrübesi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim 🙏