Kizimin doğum günü 4 Ağustos çok fazla bir zaman değil göz açıp kapayana kadar geçiyor ben tek büyüten bir anneyim eşim gece on iki bir de gelir annemle aynı şehirde ama uzağız velhasıl kelam demek istediğim şu evde olsa büyük bir temizlik lazım onu geçtim okadar hazırlık nasıl yapacağım onu düşünüyorum ama dışarda olsa pasta hazır zaten kuru pasta falan da hazır olsa kekti borekti bir şekilde yapılsa temizlik derdim olmazdı diye düşünüyorum 🤔 ama ilk yaş günü uygun olur mu bilmiyorum sizden fikir almak istedim evim doğum günü için baya musait ama işte kızım çok hareketli bir dk yanından ayrilmama izin vermiyor bu saat olmuş ayağımda kahvaltı yapamadim sizden bir akıl istyrm hevesliyim de ilk yaş günü sonuçta 🙏🏻❣️