afraninannesii Kızım 20 aylık ve kaka yaptığında söylüyor. Çişi de bazen söylüyor. Şimdi tuvalet eğitimi vermeli miyim? Çok arada kaldım. Kakadan rahatsız oluyor bu yüzden yapınca söylüyor ama gece nasıl yapacağım, bilmiyorum. Erken mi yoksa verilebilir mi?