nazlimom_ Doktor kontrolüne gittik 2. Ay kontrolüne doktorda kanguruyu sordum 4. Aydan sonra dedi ama yenioğandan itibarende kullanan gördüm 4. Aydan sonramı başlamaliyim sizcede?
Dkonl nazlimom_ Ergonomik kangurular var onlar ilk aylarda kullanmaya başlayabilirsiniz diyorlar benim 2 buçuk aylık şuan kısa süreli kullanıyorum
Zlm nazlimom_ ben 2 aylıktan beri kullanıyorum ama içinde çok kayboluyodu o zamanlar yenidoğan için sling daha mantıklı
Demura nazlimom_ merhaba, biz ilk 3 ay sling kullandık. Şimdi 5 aylık, kanguru kullanıyoruz ergonomik olanlardan
TOSPAMMM17 Ben 3 aylıktı başladım çok tutmadım ama içinde şimdi 4 aylık gayet güzel kullanıyoruz çünkü etrafı izlemeyi daha çok seviyo artık dışarıya doğru bakıtoyorum
Deniz09 nazlimom_ benim eltimde kullandı için rahat olsun hiç birşey olmuyor. Yeni doğan itibaren kullanılan kangurular içinde destek olduğu için
CizerBirAnne Benim kızım 2 ay 22 günlük, yaklaşık bi aydır kullanıyorum kanguru. Bebeği tutan kısmının slingten çok farkı yok bizim kangurunun. Ama içiniz rahat etmiyorsa sling kullanabilirsiniz.
CizerBirAnne nazlimom_ hayır aparatsız yastıksız olarak kullanılabiliyor. Boroosh baby markası, bakabilirsiniz.
Tuba_2020 Ben kızıma 2aylıktan itibaren kullandım, halada kullanıyorum.. Hatta ilk dönemlerde çok güzel gaz çıkartıyor idi kangruda iken 😃
thecamellia nazlimom_ yenidoğanlar için özel kangrular var her yöne kangrular her kangru yeni doğanda kullanılmıyor ben bebeğimde4. aydan sonra başladım her yöne knagru aldım ama aparatlarıyla birlikte yeni doğandan itibaren kullanılanlarda var