Didi-dodo https://i.hizliresim.com/5Ngqrj.jpg Iyi gunler Gecen hafta cok sıcaktı ve benim doktora gitmem gerekiyordu Oglum pusette durmadığı icin kucagima aldim kisa bir süreliğine. Dun farkettim omzu boyle olmuş. Acaba güneşten mi oldu endise etmem gerekiyor mu Doktorumuzda izine cıkmış acile goturmem gerekiyor mu
gulsenkonakli Didi-dodo bence endişe etmeyin hiç acile de gidip bebişi yormayın güzelce nemlendirin geçecektir😊
Didi-dodo KuzeyiinAnnesii Janss 4 aylık Bephantol krem sürdüm yumuşadı biraz ... yarina kadar değişmezse acile goturecem
Didi-dodo Janss yok güneşten oldu ama geçer mi ki acaba krem ile ... yarina kadar surekli sürüp bakacam artik...doktorumuzda tatile gitmiş... acildede en son gittigimde stajerler vardi . Onlara guvenmek zor olur
Janss Didi-dodo Kurudukca nemlendirin . Sulu kızarıklık yok gördüğüm kadarıyla . Nemlendirdikce azalıyor mu ? Acillik bir durum yok ama kontrole gittiğinizde bir de dermatoloğa gösterirseniz daha etkin sonuç alırsınız .
Didi-dodo Baykuskiz yanik izi var gibi ve hafif kurumustu kab tutmus gibi az once krem surdum yumuşadı
Didi-dodo Baykuskiz https://i.hizliresim.com/dLPMdX.jpg Şu şekil oldu ve tek omzunda var o yuzden güneşten oldugunu düşünüyorum
Baykuskiz Foto açılmadı ama bence de sicak olunca kapalı kaldığından kurudu herhalde. Nemlendirmktw fayda var
Didi-dodo Bugun görürdüm doktora korkulacak bisey yok dedi nemlendirici krem verdi ... dedigim gibi güneşten olmuş...gunes kremi surmesen cikartma dedi ama zaten artik burda okadar gunes kalmadi 😁😁😁 hepinize cok tesekkur ettim