mrv212426 Selam arkadaşlar 2 aylık bebeğim var. 33+4 de 2400 doğdu. 2 aylık kilosu 3850. Dr mama ile desteklenmeli diyor. Anne sütü alıyor bebeğim. Sizce mamaya başlamalı mıyım?
Dkonl mrv212426 yani küçük doğmuş kilo alımı nasıl olmalı bilemedim ama normal olan ayda 600 ile 1000 gr alımı bi doktora daha gidin sorun o da aynı şeyi derse geciktirmeyin bence
Aybersa mrv212426 sütünüz yeterli ise , emzirme sıklığını arttirsaniz, biraz sütü besleyici beslenseniz , daha verimi artar bence. 🌼
Sontvbukucu mrv212426 aslında kilo alımı ay başına 750 gr yapiyor normal ama doktor destekle dediyse bilemiycem. Baska bir doktora daha sor istersen