Seda611 Kızlar bebegim 18 aylık olacak doktorum yavaştan süt verebileceğimi ama sulandırıp vermem gerektiğini söyledi.Bu konuda farklı görüşler var evet ama ben yavaştan icmesini istiyorum.Sizler hangi marka süt kullanıyorsunuz ☺️☺️☺️
Gulsah33 Seda611 valla ben pinarin çocuklar için olanını manalarını yaparken kullanıyorum canım maşallah bir şey de olmadı haftada 500 ml anca bitiyor yani azar azar veriyorum birden vermektense Alissin yavaştan 10 aylık kızım da
Bao Seda611 okuduğum, konuştuğum her uzman görüşü en az 2 yaşa kadar kesinlikle verilmemesi gerektiği yönünde. 2 yaştan sonra bike tavsiye etmiyorlar. Ama 2 yaş kesin olarak yasak
Minikkizinyolu Seda611 ne zaman verilir bilmiyorum ama cok cok uzun süre en azından 3-4 yaşına kadar vermeyeceğim kesin. Takip ettiğim bütün doktorlar sütten ziyade yoğurdun kefirin bu ihtiyacı karşılayacağını söylüyorlar hatta Fırat diye bi doktor var inek sütü buzağılar içindir diyor
Irmakprensesinannesi Bugsbunny1 artık 2 yaş en az doktorların önerdiği cnku hoc bir yararı yok çocuğa kansız hazımsız iştahsızlık herseyi sıkıntı yapipr onun yerine kefir yogurt ayran peynir çok daha yararli
Bao Gulsah33 şimdi bir şey olmuyor zaten. Acısı ilerleyen yaşlarda, sağlıksız gelişen bir bağırsak sonucu çeşitli hastalıkların ortaya çıkmasıyla çıkıyor. En az 2 yaşa kadar bağırsaklara çok iyi bakılması gerekiyor. Ne kadar sağlıklı bağırsak o kadar güçlü bağışıklık.
Ramoo__66 Gulsah33 benimde oğlum 9 aylık olacak bende başladım sulandırıp veriyorum hemşireye sordum verebilirsin dedi sıkıntı olmaz mı ki
MySunny Gulsah33 1 yaşından sorada alışır,hatta 2 yaşından sırada alışır, siz vermeyi kesin bence.yoğurt unu yapıp yedirin,emin olun yoğurt yemesi süt içmesinden hem daha önemli hem de daha sağlıklı😇
fazilet001 Benim bebeğim 1 yaş tam bende yeni baslayacagum sulandırarak azar azar sonra bir ay sonra felan suda katistirmam bişey olmazsa
Kayseriyaglamasi Bao aslında süt bize bile iyi değil kocaman insanlarız bebeklere çocuklara hiç önerilmiyor
Gulsah33 Ramoo__66 valla ben sulandirmiyorum devam sütü sonuçta normal süt değil birde direk içmesi için kullanmıyorum muhallebi falan yapacaksam içine yarım çay bardağı anca yani meyve purelerine falan dişi yok anca bu şekilde
devrialemsah ben doğal inek sütü veriyordum ama keza alerji yaptı torku ( laktozsuz / sindirim kolaylığı olan ) ile devam ediyoruz evet 1 yaşından sonra verilebilir dr lar ikiye ayrılmış durumda inek sütü buzağıya anne sütü bebeğe yarar diye de devam ediyorlar karar sizin anne sütü kesilecek ise verilmeli bence / içmeden asla uyumuyor
Seda611 devrialemsah bebeğim emmiyor beni bıraktı maalesef devam sütü kullanıyorum ama normal süt içsin istiyorum yavaştan
Gulsah33 Ramoo__66 devam sütüyle yapiyosun dimi öbür süt değil ? Hicbirsey olmaz canım o kadar sakınma ve inceleme eskiden bizler nasıl buyumusuz cici bebe bile vermeyin şöyle böyle diyorlar (belki gene diyen gelecektir yoruma 😂) herkesin kendi anneliği ben veriyorum da valla dünyalar tatlisi maşallah saglikli da bir kızım var sakınan göze çöp batar herşeyin tadını bilsin çocuk seçici olmasın ilerde
anneoldum123 2 yaşından önce asla kullanılmaması gereken birşey süt zaten araştırırsanız 2 yaşından sonra da pek bi besleyiciliğinin olmadığını makalalerde göreceksiniz onun yerine peynir ve yoğurt tüketimini artırmak çocuğun gelişimi için daha kaliteli olur
Hayatiseyretmeyegelmisim Seda611 1 yaş verdim inek sütü sulandırma falan yapmıyorum doktorunuz biraz pimpirik mi acaba ilk defa duydum 18 aya kadar bekleyip sütü sulandırma falan
Seda611 Hayatiseyretmeyegelmisim normalde 2 yaştan sonra tam verebilirsin dedi şimdi sulandırıp vermemi istedi
Yade012 Seda611 inek sütünü 1 yaşından sonra verebilirsiniz ama sütü fermente olarak kullanın yani peynir, yoğurt gibi. Bardaktan inek sütü içmesi çok zararlı şişkinlik mide yanması ve bağırsak florasını bozuyor. İnek sütü buzağına anne sütü yavrusuna yararlidir sadece.