Merhaba anneler. Kızım 7 ay 1 haftalık. Şuana kadar anne sütü ve ek gıda olarak ilerliyorduk. Buzlukta süt stoklarım vardı onlar bitince stres oldum biraz. Sebze- meyve-yoğurt- muhallebi- bebe bisküvisi filan yiyor öncesinde ve sonrasında da emiyor. Ama sık emdiği için yetmiyor gibi hissediyorum. Günde 1-2 kere duruma göre devam sütü versem mi ? Aptamil nasıl kullanan memnun kalan var mı? Kilosu 9 boyunu bilmiyorum:)