Gubusu Kızlar gebelıkdede canım cok cekmıstı yemedım işkembe corbası cok ıstıo canım içsem sorun olurmu emzırmekde ?
Hande Gubusu ayy çok severim ben hamileykende içmiştim dayanamayıp ☺️ Okadar sağlıklı bir dünyada yaşamıyoruzki canım yediğimiz ne eti onu bile bilemiyoruz 🤷🏻♀️ Onun için bence içebilirsin millet sigara içiyor
Nisademir Gubusu her ay mutlaka içerim :) hamileykende içmiştim hiç bir etkisi olmadı iyi bir yerde iç ama