Sekerkizzz Arkadaşlar bi tam aglayamiyor aciktigi Zaman kendini cok sıkıyo kıpkırmızı oluyo ee ee diyo oksurur gbi ses çıkıyor ama kesik kesik arka gelmiyo neden boyle ki anlamadim
Dkonl Belki çok ağlayan bi çocuk değildir bence keyfini sür o günlerin 😊bende ilk başlarda bu çocuk niye ağlamıyor niye çok uyuyor diyordum şimdi sağolsun kendini paralıyor ağlayınca 😊