ANM19 bizim kırkımız da yarın çıkıyor yedıklerıme dıkkat edıyorum aynı sizin gıbı sadece kahvaltıda 1 çavdar ya da kepeklı ekemk yiyorum öglen dereotlu yogurt( emzirdiğim için süt için) akşam da eve ne pişirdiysem onu yıyorum 7/7:30 arası ve ekmeksiz, su tüketimim de 3/ 3,5 bile bulabılıyor. Kilo verımım cok az bazen yerınde bıle saydıgım oluyor kilo da 🤦🏻♀️😬 nerde hata yapıyorum bilemedım🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Emzirmesem daha cabuk kilo verecem🤯 kimisi daha cok yenisin anca verırsın dıyor ama goruyorum ve okuyorum kı dogum sonrası herkes patır patır zayıflıyorken ve sadece suyla ben neden yemegı az yememe rağmen veremıyorum😬😓 iç cekıyorum zayıf halımın fotolarını görünce 🤦🏻♀️🥴🥴😣