Ah ah bebeğim olmadan önce derdim oto koltuğunda oturmalı öyle şey mi olur diye .. insanın başına gelmeyince bilmiyormuş .. biz de ilk aylar hiç tutamıyorduk kucakta gidip gelip çığlıkla eve geliyorduk . Besafe oto koltuğu aldık bir nebze duruyor yüksek olmasından dolayı henüz 6 aya yeni girdik gerçide ..