KubrAden belki benim ki de sıkılmıştır bugün oturttum oturdu biraz hikaye okuduk oyun oynadık yapmadı tuvalete ama olsun bende zamanı diye düşünüyorum açıkçası yoksa bu kadar iyi tutamaz kızdan korktu dicem ama ben cisin var mı oturalım çiş kaka biraz fazla telaş yaptım sanırım yoksa anlayışlı davrandım bir iki gün fazla üstüne düşmeyeceğiz hayır derse konuyu kapaticam alisir heralde zamanla