Ndrg-12 eşimin uzaktan akrabası gelmişti bayramda. Kızı 2.5 yaşında 1.5 yaşında emziğe alıştırdım diyor.anam 1.5 yaşından sonra insan niye bebesini emziğe alıştırır ne zman bıraktıracak acaba. Bacım senin de 1.5 yaşına kadar zamanın var inatsa inat devam et 😂