Deniz27 Arkadaşlar merhaba Bu iki mamayı da kullanıyoruz ama ikiside oğlumu çok fazla kusturuyor. Böyle olan var mı? Çok severek içiyor oysa
Sekerkizzz Deniz27 bzde neocate kullanıyoruz bnm oğlumda güzel iciyor cok fazla kusması yok ama bzmkide her içme esnasında kaka yapiyo sonra geri acikiyor midesinde bi kalmiyo ki
Banuka Deniz27 nasıl içiyorlar benim kızım içmiyor bi türlü süt alerjisi var eskiden normal aptamil içiyordu şimdi doktor değiştirdi tadını hiç sevmiyor
simaybrcu Deniz27 evolvıa deneyin. Tatlandırıcı koyun ya bu mamalar başla türlü içilmez içilse de kusuyorlar hemen tatlandırıcısız
Deniz27 Banuka valla bizde normal aptamil kullanıyorduk. Buna geçtik içerisine herhangi bir tadlandırıcı da koymuyorum. Ama çok fazla kusturuyor bu mama
Banuka Deniz27 bilemiyorum inanın ben de çaresizim emziriyorum ama sütüm yeterli değil çocuk aç kalıyor bence
simaybrcu Deniz27 benim kusmuyor.. tatlandırıcı koymayınca kusuyor.. evolvıa deneyin bir de içilebilir olan tek o